Польская кінадакументалістыка: pars pro toto і глыбіня рэзкасці

Мікалай Яздан. Польская школа дакументалістыкі.

Кшыштаф Кеслёўскі. Драматургія рэчаіснасці.

Мікалай Яздан. Канструяванне кароткаметражнага дакументальнага фільма на прыкладзе «Сямі жанчын рознага веку» Кшыштафа Кеслёўскага.

Марцэль Лазінскі. Сцэнарый і яго рэалізацыя ў дакуметальным кіно.

Анджэй Ціткаў. Крэда рэжысёра дакументальнага кіно.

Уршуля Тэс. Дакументальныя партрэты жанчын у фільмах Ірэны Каменскай.

Камера як асадка. З Марыяй Змарз-Качановіч гутараць К. Каранска і Б. Урублеўскі.

«Таўстуха» — па-слёнску значыць «шахта». Пра найноўшы фільм Марыі Змарз-Качановіч.

К. Карабаш і М. Шумоўска. Размова пра дакументалістыку.

«Прад’явіце дакументы, калі ласка». З К.Карабашам, П. Лазінскім і М. Саўтэрам гутарыць І. Славінска.

І. Кільян. Глыбіня рэзкасці абвастрае зрок. Нататкі з размовы з Я. Пэтрыцкім.

«Ці ёсць тут месцы для мяне?» З Томашам Вольскім гутараць М. Яздан і П. Плавушэўскі.

Рэзервацыя

Пётр Плавушэўскі. Давайце пагаворым.

Э. Гарстка. Калектыўны дакументаліст, або Некалькі словаў пра Быдгоскую кінахроніку.

К. Монка-Малятынска. Ад дакументалістыкі да мастацкага фільма. Пра суадносіны двух кінажанраў у польскім паваеннымкінематографе.

Д. Родэ. Дакументальнае кіно як інструмент феміністычнага дзеяння — на прыкладзе Польшчы.

Павел Білінскі. Польскія mock-дакументальныя фільмы.

А. Трвога. Дакументуючы штодзённасць. Вакол «ДакумАніма» М. Босэк.

І. Кільян. «15 хвілін: Беларусь!» альбо Як нам удаецца прайсці доўгі шлях да кароткаметражнага дакументальнага фільма.

А. Сідарэнка. Арыентацыя на практыку. «Дапаможнік кінадакументаліста» гражыны Кэндзеляўска.

Нататкі пра людзей.

Водгукі


 

Побач на паліцы:

  • ГАЛІЯФЫ

    Выдавецтва. Кнігарня

  • Пункт самавывазу, кнігарня:
    Крама "Галіяфы"
    Мінск, вул. Няміга, 3,
    цокальны паверх, пав. 47.
    Штодзённа з 11:00 да 20:00

  • e-mail: halijafy@halijafy.by
    +37529-1700781 (Velcom)